سیستم اطفاء حریق آبی

رایجترین نوع سیستم اطفاء حریق ، سیستم اطفاء حریق آبی می باشد. این نوع از اطفاء حریق بصورت کلی در اماکنی که کاربری های غیر از تجهیزات برقی دارند استفاده میشود.
این نوع از سیستم شامل یکسری از تجهیزات برای تامین آب،تامین فشار خروجی آب و مسیر و در انتهای نحل خروج می باشد که در بخش مربوطه به این موضوع پرداخته میشود، در مجموع سیستم های اطفاء حریق آبی به دو نوع مختلف تر و خشک تقسیم میشوند که هر کدام در شرایط خاصی طراحی، اجرا و مورد بهره برداری قرار میگیرد.
شرکت پارسیان اطفاء ایرانیان با بهره مندی از متخصین تاسیسات و مجریان مورد تایید سازمان آتش نشانی، کلیه خدمات از جمله:
مشاوره، فروش تجهیزات سیستم اطفاء حریق آبی شامل : اسپرینکلر های آتش نشانی، پمپ و بوستر پمپ، تابلو کنترل، جعبه های آتش نشانی،انواع مخزن های ذخیره آب تک لایه و یه لایه ضد جلبک و …
مشاوره و طراحی و محاسبات هیدرولیکی، پایپینگ، طراحی نقشه های مکانیکی سیستم اطفاء حریق آبی تر و خشک،اجرای لوله کشی آب آتش نشانی،طراحی بوستر پمپ به همراه تابلو کنترل یک فاز و سه فاز و…. آماده همکاری با کارفرمایان محترم می باشد.

"<yoastmark

لازم به ذکر است در این نوع سیستم  ، همیشه آب بصورت تحت فشار در لوله ها جریان دارد و سیستم در تمام مدت فعال و زیر بار می باشد به همین علت طراحی، تامین جنس و اجرای بدون نقص سیستم بسیار حائز اهمیت می باشد، زیرا در هر زمان که سیستم به اشتباه عمل کند یا با توجه به اینکه لوله کشی های این سیستم بصورت توکار نصب می شود در اثر پوسیدگی و نشتی خسارت سنگینی را بر جای خواهد گذاشت .

با توجه به گسترده بودن انواع سیستم های ایمنی و آتش نشانی ، در حال حاضر متداولترین نوع سیستم اطفای حریق از نوع اطفای حریق آبی می باشد که بیشتر در ساختمان های مسکونی ، اداری ، صنعتی ،مجتمع های تجاری و سایر اماکن میباشد،با توجه به این موضوع که کارفرمایان محترم اصولا اطلاعی از نوع تجهیزات و نحوه راه اندازی این گونه سیستم ها ندارند نیازمند دریافت مشاوره جهت خرید و اجرای این تجهیزات با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشند. شرکت اطفاء ایرانیان با در اختیار داشتن متخصصین با تجربه و تیم فروش ، امکان خدمت دهی در خصوص مشاوره ، فروش و اجرای انواع سیستم های آتش نشانی را دارا می باشد.این شرکت کلیه تجهیزات استاندارد و مورد تایید سازمان را در لیست فروش محصولات خود دارا می باشد و این تجهیزات را با مناسبترین قیمت عرضه می نماید.

برند های مورد تاییدی که توسط این شرکت عرضه میگردد:

ٌYOUNGJIN Top Safe (changred (CD FIRE GUARD Sffeco SIEX NEWAGE
Patterson Bristol APC SAFEX SHIELD UK IRON MAN weflo
شرکت پارسیان اطفاء ایرانیان : مشاوره، فروش، تامین و اجرای سیستم های ایمنی و آتش نشانی
جهت دریافت اطلاعات بیشتر ، سفارش و خرید ،با شماره های زیر تماس بگیرید :
تلفن : 65474901(021)
همراه : 09102990800

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
whatsapp
telegram
phone