یونیت شارژ کپسول آتش نشانی

با توجه به گسترش استفاده از خاموش کننده های آتش نشانی و نیاز این خاموش کننده ها به بازدید های مداوم و شارژ سالیانه، طبیعتا تعداد کپسول های آتش نشانی که روزانه برای شارژ به کارگاه های مخصوص شارژ خاموش کننده های آتش نشانی مراجعه می کنند افزایش یافته است،به همین علت این کارگاه ها و مراکز شارژ جهت افزایش سرعت کار و بالابردن راندمان کاری، اقدام به خرید تجهیزات مناسب برای این کار می نمایند.
شرکت پارسیان اطفاء ایرانیان به عنوان یک واحد تولیدی این امکان را فراهم نموده است که در خصوص تولید انواع دستگاه های مخصوص کارگاه های شارژ از جمله : دستگاه گیره پنوماتیک، دستگاه پودر پر کن، میز کار مخصوص، میز کار شارژیست، را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید نماید.
همچنین در صورت درخواست کارفرمایان محترم، این شرکت آمادگی ساخت و راه اندازی سیستم شارژ کپسول آتش نشانی یا همان یونیت شارژ کپسول آتش نشانی سیار را بر روی انواع خودرو های مناسب این کار، تولید، نصب و راه اندازی نماید.

یونیت شارژ کپسول آتش نشانی
یونیت شارژ کپسول آتش نشانی

یونیت های شارژی که در این شرکت تولید و عرضه میشود، ظرفیت قرار گرفتن کپسول های های آتش نشانی از 1 کیلوگرم تا 12 و در مدل های ثابت از 12 الی 50 کیلوگرم را در قسمت گیره را دارا است.

شرکت پارسیان اطفاء ایرانیان : مشاوره، فروش، تامین و اجرای سیستم های ایمنی و آتش نشانی
جهت دریافت اطلاعات بیشتر ، سفارش و خرید ،با شماره های زیر تماس بگیرید :
تلفن : 65474901(021)
همراه : 09102990800

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
whatsapp
telegram
phone